koalaanne aynısı başıma geldi bebeğim 7 aylıktı. İshal için götürdüm ilaç yazarken, ishalden daha büyük sorunu var bebeğinin down sendromlu olabilir dedi. Ben şok bebeğim aşırı beyaz tenli böyle pamuk gibi bide o sıralar dili hep dışardaydı burun kökü de basıktı. Neyse aldık genetiğe götürdük ordaki doktor teste bile gerek yok asla benzemiyor demesine rağmen test yaptırdım. Ama o bir ay geçmek bilmedi. Test sonucu down sendromlu değil yani