2 ay 17 günlük oğlum var anne sütü ile besleniyor
Doğumdan beri regl hiç olmadım daha
Bazıları 1 yıla yakında olmuyormuş biraz sordum araştırdım da
Ama iki gündür geçmeyen bir bel kasık ağırım var
Ve göğüslerimde hassasiyet daha bi artı
Sizce hamilelik belirtilerinden biri olabilirmi