Oğlum bugün 5 aylık oldu tam geceleri uyku süresi uzayapı yerde bizimki şuan sanki yenidoğan gibi saat başı iki saatte bir kalkıp biraz emip yatıyor öıldırmak üzereyim artık uykusuzluktan önceden beş altı saat deliksiz uyurdu şimdi nerdeee neden böyle oluyor sizce nezaman geçer bu durum