Bebeğim 11 aylık normalde aptamil 3 numara mama veriyorum geç saatte mama bulamadığımız için Sma 3 almış eşim bende farkında değildim aptamil 3 veriyorum diye sma3 almış.
Aptamil 3 numara mama 9-12 aylık bebekler için veriliyor
Sma 3 numara mamada 1-3 yaş arasındaki bebekler için veriliyormuş
Bebeğime mama verdikten sonra farkettim herhangi bir sıkıntı olur mu sizce ? Başına böyle bir olay gelen oldu mu görüşlerinizi merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim 🤍