renginkayaa Duzensız adetleerım vaar 3,4 ay bii aadet oluyom dr pcos deddi 3 ay ılac ıc dogum kontrol ve ben bi. Ay ttek ıctım adet oldum , sonra bıraktm yaarıın ggene gidecem bu seferr google baktıım kanser manser dıyo ya😞
Aloneeee renginkayaa Böyle bir durumda doğum kontrol hapı hormon düzenlemesi için verilir doktorun dediği gibi kullanmalıydınız neden erken bıraktınız ? Kanser olsa söylerlerdi merak etmeyin kötü düşünüp içinizi karartmayın geçmiş olsun