Merhabalar, 2 aylik kizim var. Karin ici usg cektirdik. Sol overde 13 mm kist gorundu. Doktorlar bu olagan bir durum, anneden gecen hormonlarin etkisi var, yumurtaliklari calismaya baslamis. 1 ay sonra kuculmesini bekleriz dediler. Kontrole gidecegiz. Var mi bu durumu yasayan? Kist kuculdu mu?