uykuseveruykusuzanne Bebeğim 15 aylık. 4 dişi var. En son üst 2 dişi çıktı. Üzerinden 2 aydan fazla süre geçti. Yeni diş gelmiyor. Bu durum normal midir? Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?
hasmelad uykuseveruykusuzanne diş çıkarma süreçleri benzer olsa da Çocuktan çocuğa değişir Biz de 15 aylık olduk 8 dişimiz var Arkalar da kabarık Gelicek inşallah Ama doktor muayenesinde bir sorun siz İçiniz rahat etsin
uykuseveruykusuzanne hasmelad 18.ayda kontrolümüz var o zaman soracağım ama şimdi de çıkmıyor diye endişe ettim biraz. Teşekkür ederim yanıtınız için