koalaveannesi Arkadaşlar oto koltuğunda kraft önerir misiniz? yatış pozisyonu olmaması sorun olur mu? tavsiyelerinizi alabilir miyim?
espalp koalaveannesi Kraft Spin Signal kullanıyoruz gayet yatabiliyor 😳 kendime döndürüp öyle yatırıyorum hatta. Oyuncakla falan oynuyoruz. Biz düzenli uzun yol yaptığımız için 0-36 kilo almak durumundaydık bu yüzden kraft aldım. Tek sorun çok alçak camın altında kalıyor bebek