Merhaba anneler benim kızım 12 aylık ve yaklaşık 1 aydan fazladır kabızla mücadele ediyoruz (önce katı bi şekilde yapıyor sonra yumuşak devam ediyor ama ilk çıkarana kadar morarıyor )
Kesinlikle katı bişey yedirmiyorum muz vermiyorum yani normalde 6 aydan beridir muz verirdim hiçbirşey olmazdı sonrasında kabız olunca kestim ama onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum
Sürekli farklı şeyler yediriyorum yumurta her gün vermiyorum 1 gün muhallebi 1 yün yumurta 2 öğün tek yiyor diğer öğünüde çorba bazen kendi yediklerimden veriyorum onuda az yiyor onun dışında mama içiyor zaten doğduğundan beri nerdeyse aptamil veriyorum
Acile götürdüm röntgende bişey çıkmadı probiyotik verdiler oda bi işe yaramadı napıcağımı şaşırdım çok ağlıyor kakasını yaparken gazıda var sanırım uykuda çok ağlıyor uyanıyor
Ne önerirsiniz nasıl çözerim ne gecem var ne gündüzüm.