cerkezkizi59 tum cevremiz benimle dalga geciyor bunu babasi doğurmuş diye, 1.si oglumuz esime cok benziyor 2.si babasi disinda kimseye sesli kahkaha atmaz bana daha bir kere kahkaha atmadi. Babasi isten gelsin onun yanina ugramasin bagirip sesler cikariyor, babasinin sakallarini oksuyor, babasina isten gelince dakikalarca aguluyor, babasi uyutursa cok uzun uyuyor gece. Oğlum oluyor bana duskun olacak diyordum hep😃