Ayselisali bugun eşimin iş yerinden arkadasıyla yaptık iftara gelmişlerdi iyice izledim onu
irmiği bulguru unu yoğurdu yoğurdu suyla sonra soğanla kıymayı kavurdu baharatıyla sonra ellerimizi arada ıslata ıslata eşimizin icinde çevirdik ben kocaman bi tepsi yapmışım 40-45 tane cıktı buzluga attım sadece hamurunu beceremiyordum süper oldu