rumeysa_shbs Gece ağlıyor uykusunda konuşuyor bazen de çok ağlayıp uyanıyor neden böyle acaba normal mi bunu yaşayanınız var mı neden böyle yapıyor anlamıyorum bazen öyle bir ağlıyor konuşuyor ki uykudan fırlıyorum
aysealb_ rumeysa_shbs Benim kızım da bu aralar gece ağlayarak uyanıyor ama öyle böyle ağlamıyor yani çığlık atıyor 2 yaşında, ne zamana kadar sürecek acaba böyle ya
Tozkan rumeysa_shbs kızım 23 aylık bizde de durum aynı. Korkuyor mu acaba diye düşünüyorum bende. Özellikle uyuduktan bir iki saat sonra başlıyor.
Tubaalprsln rumeysa_shbs 27 aylık aylardır bu şekilde ve hep aynı saat aralığında ağlar normalmiş rüya görüyolarmış bide bebeklikten çocukluğa geçtikleri için çabuk büyüyolar çabuk büyüdükleri için ağrıları oluyomuş böyle biliyorum 😊
rumeysa_shbs MimarAnne0 doktora mı götürdünüz ne zmn düzelir acaba herşeye de ağliyor birde sizinde mı öyle
MimarAnne0 rumeysa_shbs hayır bir yerde okumuştum bu aylarda normalmiş ağlayarak sıçrayarak uyanması canım ve evet her şeye ağlıyor maalesef tam anlamıyla yaşıyoruz 2 yaş sendromunu
rumeysa_shbs aysealb_ bende merak ediyorum çünkü çok zor olmaya başladı 45gün oldu doğum yapalı aynı odada uyuyamıyoruz kardeşi de sıçrıyor kızım uyanınca