tugcedoruk19 kiloya bu kadar takmayın bence kilosu gayet iyi durumda, biz 3 aylıkken 5.200 kilo idik her ay da 700-800 gr alıyor sadece anne sütüyle besleniyor. Çişli bez günde ⅚ alıyorsan iyidir, bu zamandan sınra daha hızlı kilo alır hiç kiloyu kafana takmamalısın 🌸