Uzun zamandır aklımdaydı ama cesaretimi toplayıp başlayamıyodm sürekli erteliyordm bugün okuldan gelince çok ani bir kararla kızımı açmaya karar verdim ve gün böyle devam etti. Çok üzgünüm o kadar kötüyüm ki anlatamam nasıl geçecek hiç bilmiyorum tel bildiğim şey tahmininden daha zormuş anne için çok zor. Ağlamaktan helak oldum durduramyorum kendimi. Kızım dün kana kana içtiği memeyi bugün 1 damla bile içemedi 😪😪 Allahim kolaylaştırsn inşallah