gizemtutuum Oğlum 4.5 kızım 1.5 yaşında artık manevi olarak çok yoruldum rabbim hayırlı ömürler versin hepimizin evlatlarına oğlum çok vuruyor dövüyor bir türlü engel olamadım kızım da aynısını yapıyor gördüğü için aranızda var mı bu durumu yaşayan
MimarAnne0 gizemtutuum maalesef 26 aylık ve 10 aylık 2 oğlum var büyük olan her fırsatta vuruyor sıkıyor saçını çekiyor gerçekten çok sinir bozucu ve konuşarak anlatmama rağmen o an sarılıp öpüyor tabi 10 dk sonra yine aynı
Mnli gizemtutuum benim tam tersi kızım vuruyor oğlum başta karşılık vermiyordu sonra baktı canı yanıyor bana ne yaparsa aynısını yapacağım dedi ev meydan muharebesi büyük yine çoğu zaman karşılık vermiyor ama kolunu koysa kendini korumak için güçleri eşit değil diğeri yere düşüyor demiyor ki bu benden güçlü durayım kalkıp yine saldırıyor ben araya girip haksız olana kızıyorum he haftada 1 mutlaka oluyor bazen daha sık kızmak bir çözüm olmadı yani
Tazeanne0134 gizemtutuum Valla aynı sey bizde de var oğlum 5 kızım mayısta 3 olacak sürekli değilse de vuruyorlar birbirlerine ya kardeş bunlar siz hiç mi kavga etmediniz kardeşiniz ile varsa
gizemtutuum MimarAnne0 ve bizim de aynı söz birdaha yapmayacağım annenin üzerine 5 saniye sonra aynı hareket çok sabır gerekli bir süre
gizemtutuum Mnli ve kızınca sanki daha çok yapıyor demi okula gidiyor ama okulda iyi eve gelince herşey tersine dönüyor
gizemtutuum Tazeanne0134 öyle tabi var ettik ama böyle zarar verici boyutta olmadı yani güzel söz konuşma da olmuyor kıskançlık daha baskın