1bilgetkn Doğumdan sonra ne zaman regl oldunuz. Ben kasımda doğum yaptım hala regl olmadım. Varmı benim gibi olan anneler
gulmuay 1bilgetkn Eylül de doğum yaptım olmadı. . Doktorum 8. Aya kadar normal 8 den sonra olmazsam hala ilaç vereceğini söyledi
tbmmt 1bilgetkn ben 40 çıktıktan 1 hafta sonra adet oldum ekimde doğum yaptım hamile olmadan önceki gibi şu anda hep düzenli adetim
Usnac1995 1bilgetkn 7 ay sonra oldu. Sizinki daha erken bence Hep düzenli oldu sonrasında. En fazla 5-6 gün erken olduğu olmuştur
1bilgetkn Benim ilk doğumumda lohusalıktan 2 hafta sonra olmuştu bu doğumumda 4ay bitecek hala olmadı
1tosbikinannesiyim 1bilgetkn Eylül de doğum yaptım doğumdan 2 ay sonra falan oldum başta bi az koyu oldı sonrakiler eskisi gibi olmaya devam etti
urazmomss 1bilgetkn eylülde doğum yaptım hala olmadım doktor düzenli emziriyorsan 1 hatta 1.5 yıl olmaması normal dedi
slnbyrk Kasımda doğum yaptım düzenli emziriyorum fakat 40 gün geçince hemen oldum, bu kadar erken beklemiyordum gebelikte alışmışım reglsizliğe :) genetikle ilgisi var mı bilmiyorum ama annem teyzem vs de öyle olmuş.
slnbyrk merve034 evet evet eskisi gibi geldi ikincisi de yine yakın tarihlerde eski düzeninde geldi bakalım bu ay nasıl olacak