Beyicee1 ben kendimi normal doğum için çok hazırlamıştım bebeğimle ayakta kolayca çıkıp yürümeyi hayal ediyordum çok içimde kaldı. Tabili sağlıklı olsun en büyük önceliğim bu. Şimdi bir bebeğim daha olunca risk almak biraz daha zor geliyor çok düşünüyorum ama bir sonuca varamadım vazgeçiyor gibiyim sanki