Kızlar doğum kilosu 3040 gram hastaneden 2800 ile çıktı. 2 ay 10 günlükken 4600 idi mama desteği de veriyorum meme reddi yaşadığım için geceleri emzirebiliyorum. Doktor mama verme demişti şimdi 3 ay 10 günlükken 4910 kg sütün çok azalmış her emzirme sonrası mama ver dedi. Mama içen çocuk içmez oldu 2 gündür asla bitirmiyor. İçtiği zaman kusuyor emdiği sütü de kusmuş bulunuyor. Bu konuya çok kafamı taktım aynı şeyleri yaşayan var mı durum toparladı mı??