ysen Kızlar doğum yapalı 19 gün oldu dikişlerim kalınmaya başladı artık döküldü zaten dıştaki olanlar iyileştiği anlamına mı geliyor acaba ağrılarım da hala var bu şekilde bi süreç yaşayan oldu mı
biradamavisi ysen kaşınma olmamıştı bende ama bi krem verilmişti sanki bir de baticon düzgün kullandınız mı