zeynep661_ eşim 1 seneden fazla yasadı bu sorunu. Git git git diyorum yok hep erteledi. Sonra bir gün nefes darlığı yüzünden gitti. Kan tahlili yapmışlar vücutta kan kalmamış. O sekilde her wc gitmede kan kaybı yasanmış.avil yatıs verdiler neye ugradıgımızı sasırdık. Apar topar gittik 1hafta kan nakli yapıldı sürekli. Yemek vermediler ki wc cıkmasın kan kaybı olmasın diye. Sonra ameliyata aldılar iç hemoroid kanama yapıyormus. O ameliyattan sonra cok şükür iyi simdi. Ameliyat kasımda ayında oldu.
Ertelemeyin yani. Doktor dedi ki eger normalı dısında bir kanama olursa vücutta maksat olsun rahim olsun yada başaka sekilde vücut biletlere tepki veriyordur mutlaka ters giden bişey vardır hemen hastaneye vurun beklemeyin diye bizle konustu. Benden size tavsiye beklemeyin en basta önlmeiniiz alın. Gecmiş olsun.