Kızlar bnm kahve makinem bildiğiniz dibi tutuyor . Karacanın şu tek hazneli kahve makinesi sütlü yapsam normal Türk kahvesi yapsam ne yaparsam yapayım dibi tutuyor bu arada 14 şubatta aldım yeni yani . Bir bilgisi olan var mı ? Görseli de bıraktım şu makine , kullanan böyle bir şey yaşayan var mı