Kızlar squat yapıyorum 4 gündür ama sadece kalçamın altından itibaren bacaklarım ağrıyo, kalçamda bi acı ağrı olmuyo yanlış mı yapıyorum acaba ağrı olması gerekmez miydi? Eskiden yaptığımda sert hissederdim ağrıdığı için ve o sertlik sayesinde çabuk şekil alırdı.
erken mi acaba daha ama asıl ilk günler kas ağrısı olmaz mıydı???