……………. Şuan artık uzun süredir keyfini sürüyoruz kendi konfor alanımız var kendi kendine uyuyor, bazen akşam 19:30′da uyur sabaha kadar kesintisiz en geç saat 20:00-21:00 arası uyur. çoçuğun kesintisiz uyuması büyük bir şey anne ve baba için. Büyük zaman kazanımı kendi özeline zaman ayırması demek. Çoğu arkadaş çevremiz o yaş grupları vardı eve gece 11-12 de girerlerdi çoçuklar perperişan yada misafirleri evlerden eksik olmazdı. Biz bi kahve içmeye gitmezdik hep bu zamanları düşündük. Ekran sürelerine çok dikkat ettik çok titizlendik bu uyku konusunda çok hassastık eşimle büyük çaba gösterdik. Artık şuan 3 yaşında dışarıda olsak dahi zamanında uyur, misafirlikte olsak dahi zamanında uyur ve tekrar uyanmaz. verdiğimiz çabanın karşılığını aldık diyoruz. Çoçuğun uykuya hep mutlu geçmesini sağladık huzurla geçmesini sağladık bu çok önemli. Bizde doya doya gezeriz, tadını çıkarıyoruz şuan herşeyin. 2.'ye hamileyim aynı şeyleri diğer çoçuğumada uygulayacağız.