NhrErv Bir aydır regliyim polikistik var dün akşam abdest alıp orucumu tuttum akşam 9 gibi tekrar leke gelmiş internette baktım tam bı cevap bulamadım ben şimdi abdest alıp tutayimm mi yoksa tamamen kesilmesini mi bekliyeyim bilgisi olan var mi
Pirasalipuding NhrErv şimdi şu şekilde oluyor adetinizin başladığı tarihten hesaplanıyor 10 gün regl dönemi sayılıyor sonra 15 gün temizlik sonra tekrar regl dönemi eğer 10 günden sonraki günlerde gelirse o özür sayılır yani ibadet yapabilirsiniz ama her ezan okunduğunda abdest tazalemelesiniz
Kirikkalp_ 10 günden sonra gelen kan özür kanıdır gusül alıp ibadetlerinize devam edebilirsiniz şimdiye kadar namaz kılmamışsanız kaza olmuş
Kirikkalp_ Benim de pcos var bazen aylarca sürüyor leke ya da adet ama 10 günden sonra abdest alıp ibadetlerimi yapıyorum.