mommother38 Kızlar iyi geceler alıştırma bardağı yada suluğu kaçıncı ayda geçiliyor ve güzel dediğiniz ürünler hangileri
mekame3 mommother38 ben 5. Ay falandı bardak şeklinde olandan aldım munchkin markası dökme akma da yapmıyor sonrasında bardağa alıştırmak daha kolay çünkü sürekli pipetle içecek değil ya ağız yapısını bozuyor bence