Bebeğim her akşam 18-23 arası ağlıyordur gaz dediler kolik dediler hep sonra başka doktora gittik idrar testi yaptı ve enfeksiyon çıktı dicem o ki gazdır deyip benim gibi günlerce ağlatmayın bebeğinizi testler yaptırmadan, bir çoğumuzun ilk bebeği ve habersiziz bir çok şeyden bu bilgiyi paylaşmak istedim
Bu arada bebegım kız ve 50 günlük