Dün akşam 4-5 gibi aniden kaşınmaya başladım bir baktım boynum karnım kızarmış sonra boynum geçti karnım kaldı acile gittim doktor alerji bu net dedi avil iğne vurdular yarım saatin içinde tüm kızarıklıklar geçti gitti bugün akşam 6 gibi tekrar ufak ufak belimde falan kızarıklık oldu kaşıntı oldu alerji hapı içtim gene azaldı. Uyuz olsa böylemi olur hiç başına gelen varmı uyuzda kızarıklar 1-2 saat içinde kaybolurmu