blgr123 valla benimki de doğduğundan beri öyle kusuyor 4. Aydayız hâla geçmedi ne zaman geçecek diye bekliyorum reflü demediler yemekten 2 saat sonra bile kusuyor , ama aşııırıı hareketli bebeğim ayakları hiç durmuyor elleri hiç durmuyor hep midesine vuruyor ayaklarıyla karnını ittiriyor o yüzden kustuğunu düşünüyorum artık ya da yapı gereği öyle 6. Ayda gecer inşallah