Ezgiakyol Merhaba bende taktırmak istiyorum. Hatta bunla ilgili post açmıştım.
Lütfen biraz anlatırmısınız.
Bana regl 1 veya 2 günün de gelmen gerek dediler.
Bu ay regl 4 günümdeydim gidip taktırayım dedim. Ama takmadılar.
Siz nasıl taktınız.
Sinir oluştumu sizde, regl geçikmesi oluştumu sizde, her hangi bir hormon değişikliği yaşadınız mı.?
K.bakmayın çok soru sordum ama kullanan birini görmüşken sorayım dedim. Bende diğer ay taktirmaya gidicem inşallah. Ama birazda tereddütlerim var.
Siz kaça taktınız maliyeti tam olarak ne kadar tuttu.
Cevaplarsanız beni çok mutlu edersiniz. Şimdiden teşekkür ederim. 🌸