Kızım 21 aylık bugün emziğini kaybettim evin içinde ve bulamadık gece uykusuna geçirirken meme meme dedi ve biraz zor uyudu ve ilk defa emziksiz uyudu ama acaba bu şekilde bıraktırsam mı gece çok sık uyanıyor ve emziği alınca uyuyor bu gece yok nasıl olacak bilmiyorum