9aylık bir kızım var 1ay erken doğdu baya sorunlar atlattık şu ana kadar gazı yeni bitti , eşimle sorunumuz var hafta sonu evde olduğunda kızıma sürekli tv seyrettiyor ben tuz şeker vermiyorum diye benimle sürekli tartışıyor artık çok yoruldum nasıl başedicem bilemiyorum bir baba evladına niye bile isteye kötülük yapar anlayamıyorum anlatmaya çalışıyorum sen çok kuralcısın diyor bak felanın cocuğu herşeyi yiyor diyor bebeğim şu anda ne emekliyor ne sürünüyor gelişim geriliği olacak diye endişe duyuyorum