Bebeğim 5.ayından itibaren geceleri sık sık uyanıyor. Bazen yarım saat 2 kez uyandığı bile oluyor. Uyandıığnda sürekli emmek istiyor. Bazen çok emiyor bazen ağzıyla tutuyor sadece. Gece maması verdim doymuyordur diye ağrı kesici verdim ağrısı vardır diye hiçbir etkisi olmadı hiçbirinin. Sadece yanımızda temas halindeyken çok daha rahat uyku çekiyor. Gece meme vermemek için çok uğraştım ama gecenin körü 20 Dk çığlık atarak ağlıyor. Veya uyandırıyorum bak meme uyudu ee eee yaptı diyorum . 1-2 saat oyun oynatıp uyutuyorum ve 1 saat sonra yine kalkıyor.Gece uykusu diye bir şey kalmadı bende.Nasıl vazgeçtirebilirim ? Sizde durumlar nssıl ? Ha birde beni görünce eğer hafif açsa mama diye mızırdanıyor 😄😄