Bebeğimle 2. Ayı yeni bitirdik 3. Aya girdik . Ama akşamları çocuk uyumuyor . Uykuya geçirene kadar perişan oluyoruz . Bu çocuk uyumazsa nasıl büyüyecek 🙄 Karnının tok olduğuna eminim . Altı da temiz . Gazı da elimizden geldiği kadarıyla çıkarıyoruz. Bir sıkıntımız da emzik … Vermez olaydım . Ağzından düştüğü an uyanıyor emzik bekçisi olduk bir de . Daha diyorum şimdiden böyleyse biz bittik . 4. Ayda uyku gerilemesinde ne yapacağız ?? Ne yapmam gerekiyor? Kendiliğinden asla uyumuyor . Kucağımda pışpışlıyorum , beyaz gürültü açıyorum öyle dalarsa dalıyor . Bu saat oldu yok uyumuyor . Kolum çürüyecek bu gidişle …