Arkadaşlar daha önce de 18 aylık postu açtım bazı anneler 2 3 haftaya düzelir dedi ama benim çocuk düzelmiyor 19 ayına girdi 1 ay olacak neredeyse uyumuyor geceleri uykusuzluktan ağlıyor ama saatlerce uğraşıyorum uyumuyor sabah da 5 de kalkıyor gündüz de 1 uyku yapıyo onunda saati şaştı mahvolduk bu sendrom mu ne zıkkım ne zaman bitiyor