acimavi Sevgili anneler bu etek pantolonu geçen sene ramazan bayramı için 2. seçenek olarak almıştım. O zamandan beri üstüne bir şeyi yakıştırıp giyemedim. Bu sene bayramlık kıyafet alışverişi yapmayı düşünmüyorum, bu pantolonu giyerim muhtemelen. Çok bol bir model olduğu için üstüne hafif crop vücuda oturan bir bluz uygun olur diye düşünüyorum. Üstüne yine crop salaş bir file kazak da olur mu emin olamadım. Şimdi en önemli sorum bu pantolonun üzerine aşağıdaki renklerden hangisi en uygunu olmuş? Sitesinde en baştaki krem kazak var. Ben siyah veya bordo (ince bordo çizgiler de var pantolonda) da olabilir diye düşünüyorum. Fikirlerinize talibim💃🏼
gurbetcimami acimavi bence beyazlı olan daha iyi duruyor üste kalsın daha tecrübeli birileri yazar ☺️
acimavi gurbetcimami bundan bir tık daha griye yakın krem delikli kazak almıştım üstüne ama yakıştıramadım😅 bol diye beğenip aldığım pantolon aşırı bol görünüyor gözüme ve ben sanki çok kilolu görünüyorum giyince😬 o yüzden üstüne koyu renk olsa daha mı fit görünürüm diye düşündüm, teşekkür ederim yorumunuz için🩷
acimavi _YanakReisinAnnesii geçen sene griye yakın bir krem kazak aldım ama hiç yakıştıramadım, belki crop değil diyedir bilemiyorum😅 mankende yakışmış krem ama bordo zıt renk olunca daha mı hoş olur emin olamadım😅 teşekkür ederim yorumunuz için🌸
Tatlican acimavi Bence krem olmamis yaka modelli pantalon bol uyum saglamamis Sade modeller guzel durmuş
acimavi Tatlican yakası düz olsa bile bu pantolon üstüne kazak olmuyor sanırım geçen sene bizzat yaşadım. Pantolon çok bol olduğu için üzerine daha vücudu saran fit bir şey giymek uygun olur gibi geliyor bana da, pantolon daha bir kendini gösterir. Düz renk crop bluz alacağım, muhtemelen koyu renklerden birisi tercihim olacak. Çok teşekkür ederim🌸
Zeliff acimavi bence ekru, gri, bordo veya siyah dümdüz bir parça güzel olur. Pantolon ben buradayım diyor zaten üstü de hareketli olursa hem kilolu gösterir hem de karmaşık olur. Fitilli croplardan bir bakın isterseniz
acimavi Zeliff evet geçen sene delikli bir kazakla denememe rağmen kilolu ve aşırı boğucu göstermişti. Dediğiniz gibi hareketsiz, vücuda yapışan düz bir bluzla daha çok yakışır gibi. Çok teşekkür ederim🌸
acimavi Cadisilae dün gece baktım biraz, bordo, omuzları hafif açıkta bırakan kayık yaka, düz, tam crop değil ama göbek deliği üstünde duran bir bluz buldum😁 onu alacağım sanırım, çok teşekkür ederim yorumunuz için💙