@zhdeksm aynen öyle tatlım ya aynen, onun sık uyanması demek bizim uyumamamız demek ve ertesi sabah sinirli uyanıyorum stresli oluyorum bu böyle olmamalı diye çözül arayışı içine girdim, gece 1 den daha erken uyumazdı 19.00 a kadar çekebilmek bile bizim için mucize oldu ama gel gelelim sallamayı bırakamadık, gece uyanıp hemen uyumaması sallanarak uyumasına da bağlı, kendi kendine uyumayı öğretsek belki uyanacak ama biz fark etmeden bile uykuya geçecek, ama uyanınca hadi ben uyandım beni sallayın diyo, artık sallamaktan kollarım yalama oldu 😁 bu sallama işine de son vermek istiyorum, dediğin videoyu izlemiştim canım