Bibs emzik kullanip biberon reddi yasayan var mi acaba? 3bucuk aylik bebegim her zaman kullandigi philips avent biberonu artik istemiyo:( bibs kaucuk, avent silikon oldugu icin mi acaba? Bu tarz bir durumla karsilasan oldu mu? 1 ay sonra ise baslayacagim biberon tutmasi sart:( kaucuk biberon deneyecegim birde,oneriniz var midir?