Benimde kanayan yaramdı hiç istemediğim halde bebeğimi kundaklayıp bide buna alıştırdılar 3 aylıkken bıraktırdım sonra bir defa kv geldi kundaklayıp yatırmış yine istedi bebeğim 5 aya kadar devam etti ve dönmesinden çok korkuyordum. Aldım bebeğimi ayağımda sallamaya ince bir battaniyeyle üstünden bacaklarıma kadar sardım hiç hareket edemedi kundak gibi sonra içi geçmeye yakın yavaş yavaş açtım 3 4 günde alıştı şimdi elleriyle oynaya oynaya uyuyor denemenizi tavsiye ederim dostlar ❤️❤️