Bebeğim 8 aylık biberonla ve alistirma bardagiyla su icirmeyi denedim ek gıdaya başladıktan sonra ama iciremiyorum malesef bir kac yudum kaşıkla su icirebiliyorum ek gıda öncesi ve sonrası sadece anne sütü istiyo yeterli oluyomudur diye merak ediyorum bu arada altını gün içerisinde 4 veya 5 kez degistiriyorum