Merhaba sevgili anneler kızımın kalbinde 5.2 büyüklüğünde delik var ve kilo alımı çok yavaş normal çocuklara göre yavaş kilo alırmış şuanda 3 aylık ve 4100 gram aranızda böyle bir durumdan olan ve kilo aldıran mamadan kullanan varmı hangisi mama daha hızlı kilo aldırır acaba anne sütü ve sma kullanıyoruz