Bebegimi doğuracak kadar sütüm var şükür sağımda yapmaya çalışıyorum süt arttırmak için. Siz bebeğinizi emzirdikten sonra manuel pompa bile kaç scc süt sağabiliyorsunuz anneler? Benim bazen 10 bazen 20 bazen 30 cc anca çıkıyor benimkimi çok az yoksa genel olarak böyle mi ?