sumeyyedemir1 Bebek kamerası kullanıp, önerecek var mı? Bebevo, weewell 815 yada 865 özellikle bu 3ü arasında kaldım farklı marka önerisine açığım
JollyBaby sumeyyedemir1 Ben xiaomi kullanıyorum memnunum gece görüşü de var Gece kamera kalitesi de güzel