1anonimm Kızlar bebeğim 16 günlük iki gündür emzirme yastığının uçlarını birleştirip ortasına bebeğimi bırakınca rahat duruyor ve uyuyor ama beli boslukta olmuş oluyor ne kadar sıkı olsada sizce zararlı mı yatirmam