ben oglumum sacini tras makinesiyle.keserdim.hep yaklasik 8-9 ayindan yaz boyunca bir kac kez kesmisdim.buyudukden.sonra artik berbere gitmeye basladi.simdi kizim 4,5 aylik kesmek fikrim yok.acikcasi kiz bebeklerde uzun sac guzel gozukuyor.tabi sizde sebeb varmis sebeb olunca istege bagli bur durum olmaz artik.onemli olan saglik ve bebegin rahati