Kaşık mamaya başlamak istemenizin sebebi ne daha tok tutması için mi? Bence daha çok kucuk anne sütü varken ek gıdaya erken başlamayın lütfen🙏 benım bebegım doğdugundan beri sadece mama içiyor doktor bıze 4 Ay dolduğunda ek gıdaya yavaştan geç dedı ama tadımlar falan yaptık Yenı yenı muhallebi yiyor 5 aylık oldu. Kaşık mamasını sindiremeyebılır canım hiç alışkın degıl şuan farklı biseye bence. Mama olarak hipp tok tutmuyor diyorlar ben bebelac gold kullanıyorum memnunum.