Kizlar bebeğim nerdeyse 4 aylik önce eşim grip oldu maskeyle falan atlattı sonra ben oldum yine maskeyle falan durdum evde 1 hafta falan geçti gibiydi 3 gündür bugün aşırı burun akıntısı başladı ne yapabilirim evde erdostin ve illiadin vardi ama emzirirken ikiside güvenli değilmiş ama akşam iftardan sonra kullanmıştım 1 tane de parol aldim tuzlu suyla burnumu temizledim geçmiyor geniz akıntısı çok fazlalaştı. Oğluma bulastirmadan nasil gecirebilirim burnumu silmekten bi hal oldum o değil çocuk da korkuyor her seferinde gözlerini belertiyor 😬