ipeksibel Kızlar ayakkabı alırken neye dikkat etmeliyim bugün bir ayakkabı aldım hosuma gitti ama kaba gibi sanki tabanı da kalın.goruntusu güzel ama sanki işlevsiz gibi iade etmeyi düşünüyorum bebeğim 13 aylık ve kiz
Emily37 ipeksibel ben viccodan almıştım çokta memnun kaldım.kızım 2.5 yaşında hala bazı ayakkabıları viccodan alıyorum
askbebegimmbenim ipeksibel eşimle bu konuda dikkat ederiz. İçi ortopedik taban olması çok önemli ilerisi için. Vicco aldık 2 kez. Biraz sert ayakkabı zor yürüyor düşüyor gibiydi. Şimdi Lumberjack aldık apor hem çok çok hafif hem ortopedik bı ayakkabıydi
Usnac1995 ipeksibel Vicco ilk adım almıştım memnundum, sonrasında Nike file modelinden aldım. Nike daha rahat ve hafifti. Polaris ortopedik olanlarda çok rahat oluyor.
likeli ipeksibel hafif olması ortopedik taban olması ve parmakları üst üste binmesin diye ön kısmının geniş olmasına dikkat ediyorum ben. İlk aldığım ayakkabı viccoydu sonra da nike aldım. İkisinden de memnunum ama nike ile daha rahat yürüyor. Benim kızımın ayakları çok küçük o yüzden çok fazla çeşit bulamıyorum maalesef.
ipeksibel ipeksibel likeli kaç numara aldın peki 21 numara aldım herhalde yanlış aldım giydirmedi çok agladi
likeli ipeksibel benimkinin de 11 cm viccoda 19 aldım nike 19.5. Biraz büyük oluyor ama sıkıntı yaşamıyoruz ayağından çıkmıyor yürürken.
forumgurmesi Adidas Tensaur Run modelini kullanıyoruz yaz boyunca kullandık aşırı rahat bir ayakkabı tavsiye ederim.