nazonunannesi Merhabalar bebegım 3.5 aylık uykuya dalarken sıcrıyor hıc yoktu yenı basladı neden olmus olabılır acaba
ipekkusunannesi nazonunannesi çok normal bacım moro refleksi her bebekte olur bazen 6. Aya kadar devam eder endişelenme