Arkadaşlar. Lütfen bi yardım eder misiniz. Bebeğim 11 aylık. Bugün 5. Gün ishal. Ateş yok kusma yok. Dişe bağlıyoruz. Çünkü salya ve parmakla kaşıma çok. Hastaneler çok kötü salgından dolayı biz de henüz gitmedik. Destek istediğim şey hiçbirşey yemiyor zaten ek gıda da çok kötü yemiyor. Şimdi iyice yemez oldu. Sadece süt. Ben de sıvı kaybı olmasın diye hep emziriyorum hep su veriyorum. Allah aşkına önerisi olan var mı napayım. Ne edeyim 🥺