damlaozzz Kızlar bebeğim 7 aylık kuru öksürüğü var doktora gittik doktor bi sorun yok ama şurup vereyim dedi 2 şurup verdi verdiği şurupları 2 yaş altı kullanamıyormuş eve gelip okuyunca gördük doğal yolla nasıl geçirebilirim neler yapıyorsunuz